ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi ile kuruluşlar müşterilerini ne kadar önemsediğini göstermek, müşteri şikayetlerini değerlendirerek rakiplerle araya ciddi farklar koymak, müşteri ilişkilerinde kusursuzu yakalamak, müşteri şikayetleri yönetiminde çalışanları bilinçlendirmek ve dikkatlerini konuya yöneltmek için çalışmalar yapmaktadır.
ISO 10002 STANDARDININ ANA BAŞLIKLARI
- Giriş
- Kapsam
- Atıf Yapılan Standartlar
- Terimler ve Tarifler
- Kılavuzluk Prensipleri
- Şikayetleri Ele Alma Süreci
- Planlama ve Tasarım
- Şikayet Yönetimi Prosesinin Çalıştırılması
- Süreklilik ve İyileştirme
ISO 10002 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ YÖNETİM SİSTEMİ YARARLARI
- Müşteri odaklı yaklaşım
- Görünürlük
- Sorumluluk
- Ulaşılabilirlik
- Cevap verebilirlik
- Gizlilik
- Nesnellik
- Sürekli gelişim